Mitt aktivare liv..

Jag har läääänge velat börja träna och röra på mig och blí tränad.. (Är inte de nu.. haha)
Men har inte vetat hur ja ska göra.. :(
Men eftersom ja har världens BÄSTA sambo och hans syster Jenny så vet ja nu hur man ska göra.. :)
Eftersom ja inte e så mycke för att ge mig ut o jogga, så e de ju perfekt nu när ja har en crosstrainer hemma! Då finns de INGA bortförklaringar till att inte stå på den o trampa en stund varje dag! Då spelar vädret ingen roll.. :)
Och nu har ja köpt en crosstrainer av en kompis.. och idag premiärkörde ja på den i 30min och ja förbrände 188calorier och kom en sträcka på 6.05km.. och de känns kanonbra!
och ikväll blir de på't igen!
I hope i'm gonna be fit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0