Mitt nya aktiva jag... :)




Igår (den 4/5) så kände ja att ja ville ut och jogga.. (och ja brukar alltid ha svårt att komma igång när de gäller motionerande eller ngt.. ja hittar alltid/ofta på ngn bortförklaring för mig själv.. haha (kanske andra som oxå gör..?)

Men sagt och gjort.. Ja fick tag på en kompis (helena) som hängde me mig o ville oxå springa.. så vi tog två varv runt "ryggis"- elljusspåret här uppe vid oss i Haga..
Och de kändes så skönt efteråt.. Visst va ja trött som en GNU när ja väl var klar.. Men de kändes så skönt att ha rört på mig.. :)

Och idag (5/5) ska ja och helena oxå ut igen o springa..
Vi bestämde att vi ska ses uppe vid "ryggis" kl12 o ta 2varv igen.. Sen ska ja hem och duscha o göra mig klar.. för sen väntar jobb Solhaga ikväll.. :) Ska jobba mellan 14-21.. På min bästa avdelning.. Där ja e mest "hemma".. fast ja börjar nog bli hemma på de flesta avdelningar nu eftersom ja får jobba en hel del.. :)








Puss**

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad bra att du motionerar :) Borde jag också göra.. men det kommer ;) puss&kram

2010-05-05 @ 21:01:18
Postat av: Tanja

meh, du skulle ju uppdatera mer sa du ju ;) Puss

2010-05-10 @ 21:52:25
Postat av: Cicci

Hallå!

Jo visst är det härligt med sol!

Ja det är tråkigt när man är inne och måste jobba när det är fint väder :(

Vi får hoppas det blir en fin sommar så du hinner få några fina dagar i solen i alla fall!



Hade bra!!

2010-05-25 @ 08:52:30
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0