Sorry..!!



Jag vill bara börja detta inlägg med att be om URSÄKT eftersom ja inte har skrivit ngt nu på ett tag.. Men ja har fått jobba en hel del.. Och sen när ja tänkt sätta mig ner o skriva ner några rader som ja har kommit på, så blir de alltid/ofta något annat som kommer ivägen för mig.. Så därför har de inte blitt av..!

För ja vet att de några som försöker följa min blogg, så att de vet va som händer (och fötter) i mitt liv... Och då blir de VÄLDIGT SVÅRT att göra de när ja inte skriver ngt..
Men men nu ska de bli ändring på de.. :)  (Ska försöka iaf) :)

Aja nog om ursäkter.. :)

När ja flyttade upp hit till Sundsvall för ca 2år sen, så trodde ja inte att ja skulle sakna min FAMILJ och mina UNDERBARA vänner som ja har där nere.. Men tydligen så kan man sakna människor hur mycke som helst..!! 
Fast ja pratar ofta me både mamma & pappa.. 

Denna månad så e de 6MÅNADER sen ja träffade min FAMILJ..!! Jag har ALDRIG vart ifrån dom såhär länge.. har alltid annars åkt hem var 3:e Månad när ja haft tid.. Men nu har de vart mycke på schemat ett tag.. 
Men som TUR är, så kommer dom kanske upp hit i Sommar o hälsar på.. :) 

 Saknar dig massa Pappa..!  Saknar mamma oxå..!



Hoppas ni kan komma upp hit i SOMMAR!!!!



Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0