Karlskoga..! :)





Ja, jag vet att ja har vart ute o flängt i 2veckor nu under sommaren.. Och då blev de ju både till Egypten och även till Gotland, men ja har inte riktigt fått nog av de resorna.. Känner att ja har ett ställe kvar o besöka.. Och de kanske ja skulle ha besökt först.. Men så blev de inte.. Men nu blir de iaf av..

Ska nämligen åka till Karlskoga och hälsa på alla mina nära och kära som ja har saknat ihjäl mig efter.. För 8månader kanske inte låter så länge.. Men de e ju BRAAA länge.. :( Och nu känner ja att de e rätt tid för mig att åka.. Eftersom ja inte heller har fått några förfrågningar från Bemanningen om jobb i börjarn av September heller.. Så tänkte ja att de e lika bra att åka en vecka i just BÖRJAN av månaden.. :)

Ska blir obeskrivligt kul och få träffa alla igen.. :)

För alla som inte vart i Karlskoga så lägger ja in en bild här nedan på centrum.. :)

    




Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh vad roligt för dig att du ska åka och hälsa på dom!! :) Glad för din skull! :)puss!

2010-08-12 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0