Gårdagen.. !



Igår ringde Sari och bjöd mig på middag hemma hos henne och hennes kille.. Och de tackade ja ju självklart ja till.. Eftersom Jocke ändå skulle bort till sin kompis Lars.. För de skulle dricka o gå ut.. :)

Så vid halvsex-tiden så kom Sari och hennes kille och hämtade mig utanför mig.. Sen åkte vi hem till dom.. och de bor på Alnö, så de tar kankse 10-15min me bil dit.. :) 
Och när vi väl va där så hjälpte ja Sari att packa in alla mat i kyl o frys.. 

Sen när maten va klar så bjöd hon på Ris,renskav och fetaost-sallad.. och fy faaan va gott de va..!! 

och här kommer en bild på efterrätten.. :) Enkel men gott..!!  



TACK IGEN FÖR UNDERBAR MAT & TREVLIGT SÄLLSKAP.. :)


Pusss

Kommentarer
Postat av: sari

Tack själv gumman för trevligt sällskap. Och tack för hjälpen med allt plock. kram sari

2010-04-25 @ 19:25:32
Postat av: erika

vad gott det såg ut. hoppas du får en bra vecka:)

2010-04-27 @ 00:51:52
URL: http://minimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0