TraLLa la la la... :)


Hej hej hallå där ute i Höstsverige...!!

Nu har ja suttit hemma ensam o sjungit o stojjat.. Det låter inte bra när ja sjunger och det är ja välmedveten om.. men ja tycker bara att det är kul o sitta o lalla lite själv.. :)

Nu ska ja börja göra mig klar för jobbet.. Ska jobba kvällen på Solhaga, avd Glimten ikväll för första gången.. Hoppas de kommer gå bra för mig.. Och att "das tantas o die gubben" som bor där kommer va snäll me mig... hehe  men de tror ja...:)

Jag skulle hellre vilja gå ut och springa en sväng i motionsspåret som linte ligger så långt hemifrån.. Men ja orkade inte.. Eller egentligen så tog ja mig inte tid till att göra de.. Ja satt hellre hemma o trallade.. :) hihi..

Men nu ska ja hoppa i kläderna o dra ett drag me mascaran sen iväg.. jobbet kallar...!!
 
Ta väl hand om er och varandra där ute..
see ya babes out there..!!

puss.. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0