Tjosan..!!



hej hej..

Hoppas allt e bra me er därute i höst rusket.. Själv sitter ja inne i soffan och
myser.. :)

Jag är väldigt färsk i Blogg-världen, men hoppas att ngn/några ska tycka att de e lite kul o följa min blogg iaf.. :)

Nyss ringde Älsklingen och frågade mig om ja ville vara me o köpa ett X-BOX av en av hans arbetskamrat, och de ville ja ju självklart.. :) Vi fick köpa det för 2800:-, då får vi med 4olika spel och 3dosor.. Och en arbetskamrat till Jocke köpte sitt nytt för 3200:- och då fick han bara med 1 spel o 2dosor.. Så ja tror vi gjorde en vinst där.. :)

Så han kommer och hämtar mig sen när han slutar så ska vi åka o hämta spelet.. sen ska ja spela ikväll har ja tänkt.. :)
Jocke får pyssla me annat.. :) hahaha..

Ikväll kan han glömma att få min uppmärksamhet.. :) hehe

puss på er alla tills nästa gång.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0