Jobb & Tjejkväll.. :)



 Igår så jobbade ja på Solhaga igen.. Fast denna gång var de på min rätta avdelning.. Den som jag mest är (van vid)...
De va trevligt o träffa alla goa tanter o herrar igen.. De va faktsikt ett tag sen..
Så igår jobbade ja till halv fem..

Sen bar de av hemåt och fort in i duschen, för ja visste att Tanja va på ingång... För hon o ja skulle iväg o käka så ja ville helst vara klar tills hon kom.. Men naturligtvis så hade ja ångest för va ska skulle ta på mig.. Ville inte ta de snyggaste ja hade och inte heller ngt "halvdant"..
Men till slut så hittade ja ngt som ja hann få på mig innan hon ringde på dörren.. :)

Sen när ja va klar me smink, kläder o allt, så bar de av ner till stan, men varken hon eller ja hade en aning om VAD eller VART vi skulle äta.. Vi gick runt på stan o funderade länge tills vi till slut kom fram till att det fick "duga" med MINGPALACE.. En kina restaurang, med helt GUDOMLIG mat..!

Jag tror att ja bara slängde i mig maten för att ja va så hungrig.. :)
Jag testade även att försöka äta med pinnar, men det var helt lönlöst, fick inte i mig ngt alls.. jag förstår inte hur man gör när man äter me pinnar..??!!

Det går ju inte.. Får inte i mig ngt alls, men men.. :) Riktigt trevligt kväll va de igår iaf.. :)

Sen avslutade vi kvällen med lite sing-star.. Och de blev väl väldigt jämt.. :)

Tack Tanja..!! De måste vi göra om.. :)

Puss o hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0