Vaccinerad..!!

Japp, då var de mitten på denna vecka igen då... Och här hemma sitter ja me mysbrallor och raggsockor på fötterna o känner mig allmänt seeeeeg och trött... ???!!

Imorse drog älsklingen upp mig jättetidigt för att vi skulle iväg o Vaccinera oss.. När vi väl kom till Bergsåker, (där vi skulle vaccinera oss), så kände ja att ja bara ville sätta mig i bilen och åka hem o lägga mig under täcket igen och bara skita i allt...!! Eftersom de va så mycke folk...!! 

va fan gör allt folk på Bergsåker sådär tidigt..??? Har dom inget jobb och vara på...??! Hahaha..!! 

nejdå, de va bara att  gilla läget  och ställa sig i kön och vänta på att den skulle röra på sig och att de skulle gå fort..!!! För de va kallt ute.. *muttrar* Och efter en stund så rörde sig kön, och vi kom ännu ett snäpp närmare ingången..

Men till slut fick vi komma in och ställa oss i "värmen", men där va de inte vidare varmt.. Stid och huttarde som fasen..!!! 

Efter 1timme och 5minuters väntan... Så fick vi iallafall sätta oss framför nålen och vänta på att bli vaccinerade..  den timmen som drog förbi när vi stod och väntade gick väldigt fort..! Skönt... !!

Nu hoppas ja att ja inte blir sjuk eller att ja får ngra biverkningar.. Men känner redan av armen... Hoppas att de bara e armen som kommer göra ont och inget mer...

Puss så länge så hörs vi..! <3

Kommentarer
Postat av: maria

Bläh för sprutor! Har inte bestämmt än omjag tänker vaccinera mig, med det blir säker så tillslut. Hoppas du inte blir dålig nu efter sprutan.

Kraaam

2009-11-18 @ 19:35:10
URL: http://heavymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0