Sooooft...!



Denna helg som var försvann obeskrivligt fort...!! Hann ju inte me.. Kändes som ja la mig o sov i fredags kväll o att ja sen vaknade i måndags morse..!!

Varför måste veckorna går så fort för..?? Man hinner ju knappt med o leva känns de som.. hahaha..!!

I lördags så begav jag mig ner till Sporthallen här i stan för att kolla när älsklingen spelade pingis, ja tyckte att de såg ut att gå riktigt bra för honom.. Många fina bollar fick han allt in tyckte ja.. Fast ja inte kan spela pingis själv.. hihi..
Men alltid kul att låta som en liten expert fast man inte e de.. :)

Och sen efter pingisen i lördags, så hade vi tänkt att åka till Fränsta för att gratta Jockes lilla brorson Melwin som fyllde 3år igår.. (GRATTIS i efterskott ..! <3<3)
Men jocke slutade spela försent och sen skulle han upp tidigt på söndagen o spela så vi tyckte att de skulle va bättre o ta de en annan gång..

Och dagen efter så spelade Jocke pingis igen och denna gången så var även hans föräldrar med och tittade.. Det tycker jag är roligt, för dom e duktiga när de gäller sport, för ja tror att de har hållit på me sport ända sen de va unga..  hehe.. alltid kul att man hitta en sak man tycker om o hålla på me.. :)

Puss..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0