Praktikdags..!!! :)

Tjosan...!


Idag är de måndag och en ny vecka.. :) Och jag har avverkat första dagen på praktiken.. Mycke trevligt måste ja säga.. :)
Jag är på Rättspsyk i Nacksta här i stan.. Jag hade ju lite funderingar på hur de skulle vara på ett psyke, och när ja väl kom dit så var de helt annorlunda mot va ja hade trott..

När ja o min klasskompis Jennie kom dit så fick vi fick vi ringa på en porttelefon, och vänta på att de skulle komma ngn o öppna dörren..

Sen fick vi tömma alla fickor på alla föremål som vi hade.. och lägga dom i en låda, sen fick vi gå genom en metalldetektor... så att Personalen(tony) som tog emot oss skulle veta att vi inte hade ngt som vi inte fick ha me oss..

Sen fick vi en liten rundvisning av Tony (min handledare), där han visade hur avdelningen såg ut.. Sen gick han hem, för han hade jobbat natt..

Sen fick vi vara där och titta runt lite o vara me personalen..  En väldigt lugn första dag.. :) Och ja tyckte att vi fick bra kontakt me personalen.. :)


Igår (tisdag) jobbade ja kvällen me Tony, eftersom han e min handledare så ska ja gå me han när han jobbar.. :)
Vi jobbade från 10-21..  Jag tyckte att dagen gick väldigt fort.. Och han gick igenom lite av va de gör på avdelningen.. Mycke intressant..!!!

Så ja kan lova att ja va väldigt trött i skallen när Jocke kom o hämtade mig igår...

Nu ska ja ner o hämta den sista tvätten, sen ska ja dra en omgång me dammsugaren innan moppen ska fram o skapa lite "lukta gott" här inne.. :)

 

Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Tanja

vad roligt att du trivs på praktiken!! :) syns imorgon! ;)

2009-11-16 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0