Heeeelg igeeen.. :)




Idag e de fredag.. Fasen va tiden går fort.. Ja hinner ju inte me veckorna känns de som..

Och regnet droppar utanför fönstret och de har de gjort hela dan.. *suck* Vill inte ha regn.. Jag som va så glad för att de äntligen ahde börjat komma lite snö iförrgår o igår... Men tss de höll inte i sig alls länge..

det regnade ju bara bort på en gång.. fasen va sur ja blir.. Vill ha snö ju..!

I dag (fredag) så blir de lugnt för min del.. Lite pluggande, och ikväll ska ja umgås me Tanja, hon kommer förbi hos mig sen när hon slutat jobba sista dagen på sin praktik.. :)

Då ska hon o ja gå ut o gå.. :) Skönt o röra lite på sig.. :) Sen blir de att umgås me älsklingen ikväll.. :) *Myyys*

Sen imorrn ska älsklingen upp tidigt för han ska iväg o döma pingis.. Sen ska han själv spela.. Undrar om ja ska dit o titta....? Hmm...

Sen efter att han e klar me pingisen så ska vi dra till Fränsta, till hans föräldrar.. Sen ska ja iaf (Och kanske jocke) åka till hans bror för o gratta deras lilla son som har fyllt 3år..

Och sen ska ja snuffa på deras lilla tillskott som heter Elvis.. :) så söt e han..! Så ja måste ju bara få låna lite... :)


Sen på söndag så ska ja och jocke åka och titta vart min praktikplats ligger.. För ja börjar min SISTA praktik på måndag, och då ska ja vara på RättPsyk i Nacksta här i stan.. Och just nu hittar ja inte dit.. :( Så mi älskling ska hjälpa mig o hitta.. :)

Puss o kram tills nästa gång.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0