Duktiga lilla jag.. :)



Idag e de Tisdag, fasen va veckorna går fort...!

Imorse vid kvart i åtta så ringde Therese till mig och sa att hon va vaken och att hon va sugen på o börja plugga... Och de tyckte ja lät bra eftersom ja oxå ville göra uppgifterna som ja hade kvar.. :)

Så ja tog 2mackor o sen klädde ja på mig o drog iväg till henne me plugg-grejerna i väskan.. och ett glatt humör.. :)

När ja kom hem till henne så möttes jag av kaffedoften o dörren.. Alltid lika gott..!!! Älskar KAFFE....!!! sen satt ja mig o tog en kopp kaffe för att vakna till, samtidigt som ja slog upp skolböckerna o laddade pennan för att här skulle de skrivas..!

Och de gjorde de kan man ju lugnt säga.. :) Tiden gick så himla fort, den bara flög iväg när ja väl hade börjat...!

Det var lite jobbigt o en del uppgifter kändes knepiga.. Men ja löste dom efter ett tags funderande och en hjälpande han av Tezz.. Tack!!! :) Sen blev de mer kaffe... :)

Sen vid typ 13.30 tiden kom vi fram till att vi inte hade ätit ngt, så vi svängde förbi sibylla.. Gott som tusan men onyttigt.. hehe.. Sen en kopp kaffe till.. :)

Men men, ibland e de bara skönt o låta bli spisen o bara låta någon annan göra maten.. :)

När maten väl va uppäten så bestämde vi oss för en ännu en kopp kaffe.. :)  Men kaffe e ju bara sååååå gott..!!! MUMS...!!

Sen pluggade vi fram till typ 16-tiden, då när ja bestämde mig för att ja måste packa ihop mina saker o gå till affären för ja skulle handla mat som ja skulle laga till älsklingen o mig.. Och ikväll blev de bruna bönor o korv..

Inge gott just då kan ja lova.. Men men .. Man måste ju äta..!! :)


Nu ska ja slänga mig i duschen o bara mysa me älsklingen o lägga pluggandet åt sidan en stund.. och vila skallen.. Men vi hörs snart.. :)

Puss puss .. :)




Kommentarer
Postat av: Ida

Äre du o bror din med bruna bönor eller? Usch! :P

2009-11-04 @ 23:40:13
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0